Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nové trendy v kulturním marketingu: příklad Národního divadla
Jeřábková, Kateřina ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Bakalářská práce shrnuje současnou teorii i praxi v oblasti práce s publikem (anglicky audience development). Zaměřuje se na zakotvení rozvoje publika do marketingové teorie, v rámci výzkumu pak na analýzu efektivity tohoto nástroje. Ve výzkumné části ukazuje práci s publikem z pohledu marketingových expertů tří divadelních scén - Národního divadla, Divadla Na Zábradlí a A Studia Rubín. Přináší také pohled publika na doprovodné programy, jednu z nejčastěji exekuovaných forem rozvoje publika. Práce definuje specifika marketingové praxe v kultuře, podrobněji se zaměřuje na marketing divadelních institucí. Zde se marketingová komunikace liší podle povahy dané instituce, podle jejího statutu, financování nebo velikosti. Práce si klade za cíl zjistit, jak diváci doprovodné programy vnímají, zda ovlivňují jejich vnímání (image) divadelní instituce nebo zda mají vliv na následné nákupní chování. Efektivitu těchto programů práce následně hodnotí také z hlediska oslovených marketingových odborníků.
Možnosti řízení eventů
Caltová, Tereza ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Chodura, Přemysl (oponent)
Prvním cílem práce bylo uplatnit vybraný přístup k event managementu Swena Damma (popsán v teoretické části) k charakteristice konkrétního eventu, pobočkové konference neziskové studentské organizace AIESEC, Konference Lets Prague Jaro 2017. Autorka vycházela hlavně z expertních rozhovorů s manažerem konference a emailové komunikace s dalšími členy konferenčního týmu. Druhým cílem bylo event na základě odchylek od zvoleného postupu zhodnotit. Třetím cílem bylo zodpovězení výzkumných otázek náhodně vybranými účastníky akce formou hloubkových rozhovorů a mystery shoppingu a případné odhalení rozdílností odpovědí. Na základě druhého a třetího cíle byl sestaven seznam doporučení, který byl organizací přijat a zahrnut do podkladů pro příští konferenci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.